Monday, November 10, 2008

Haftanın Menüsü - 10 Kasım

Geçen haftaki menüden güveç çok kolay ve inanılmaz lezzetli oldu ve beğenildi. Kırmızı biber çok hoş bir lezzet verdi. Güveç kaplarımı bolca kullanmak için bir bahanem oldu.

Bu hafta menümde yine klasik yemeklerimiz var. Bol bol sebze yiyoruz. Kış zamanı kırmızıları, turuncuları çokça tüketmeye bakıyoruz. Yemeklerden sonra illaki meyvemizi isteriz. Hafta bir kafama göre kolay bir tatlı da yaptım mı hepimizin karnı tok sırtı pek.

İyi haftalar diliyorum.

Haftanın Menüsü - 10 Kasım

Yetişkinler için


Pazartesi: Mercimek Çorbası - Enginar Dolması (içi buzluktan)
Salı: Karnıyarık
Çarşamba: Mısırlı Sebze Çorbası - Sebze Türlüsü (patlıcan, patates, fasülye)- Pilav
Perşembe: Kalanlar
Cuma: Sihirli Galyalı Çorbası (Sahrap Soysal'ın Anne Ben Acıktım kitabından) - Etli Fasülye - Pilav
Cumartesi: Balık - Makarna - Salata
Pazar: Püre Sebze Çorbası (Zümrüt Özkan Anjuere'nin Yiyorum Büyüyorum kitabından) - Ispanak Yemeği

Kımılnaz için

Pazartesi: Karışık Sebze Püresi - Mercimek Çorbası
Salı: Etli Karışık Sebze Püresi- Kök sebzeleri üçlüsü (Patates, havuç, behmen . parsnip - Annabel Karmel'in First Meals) (buzluktan)
Çarşamba: Etli Karışık Sebze Püresi - Mısırlı Sebze Çorbası (Sahrap Soysal'ın Anne Ben Acıktım kitabından)
Perşembe: Tavuklu Karışık Sebze Püresi - Tavuklu mangolu pirinç çorbası (hazır kavanoz mamalardan ilham)
Cuma: Etli Karışık Sebze Püresi - Sihirli Galyalı Çorbası (Sahrap Soysal'ın Anne Ben Acıktım kitabından)
Cumartesi: Etli Karışık Sebze Püresi - Şehriye çorbası
Pazar: Tavuklu Karışık Sebze Püresi - Püre Sebze Çorbası (Zümrüt Özkan Anjuere'nin Yiyorum Büyüyorum kitabından)

Siz de menünüzü haftalık planlıyor musunuz? LÜTFEN HAZIRLADIĞINIZ MENÜLERİ YAZDIĞINIZ YAZININ LİNKİNİ EKLEMEYİ ve PAYLAŞMAYI UNUTMAYIN. Kendi blogunuzdaki yazının altına da Haftanın Menüsü blogunun linkini eklerseniz sevinirim..

No comments: