Sunday, August 23, 2009

Haftanın Menüsü - 24 Ağustos

Pazartesi: Mısırlı Sebze Çorbası - Körili Tavuk ve Mercimek
Salı: Ayçekirdekli Patlıcan Pate - Pilav
Çarşamba: Yulaf ezmesi kaplı tavuk - Quinoa Salatası
Perşembe: Kalanlar
Cuma: Patates Dolması (Yiyorum Büyüyorum) - Nohutlu bulgur pilavı
Cumartesi: Yeşil Soslu Somon - Makarna - Salata
Pazar: Mısırlı Tavuk Çorbası - Tortilla üstüne pizza

*DD: Derin dondurucudan



Linklerini verirken dikkat etmeniz gereken iki ufak nokta:
1. Blogunuzun ismini veya kendi isminizi yazarken Türkce karakter kullanmayın. Sistemde garip çıkıyor.
2. URL adresi olarak blogunuzun ana adresini değil, o hafta için yazdığınız menünün adresini verin.
Ör:
Yanlış URL adresi http://www.pratikanne.com/
Doğru URL adresi http://www.pratikanne.com/2008/10/haftann-mens-20-ekim.html
Bunun için yazıyı yazdıktan sonra blogunuzu görüntüleyin. Yazı başlığına sağ tıklayın ve "Bağlantı adresini kopyala" yı seçin. Bunun sebebi linke tıklayanların direk o menüye gidip ana sayfadan aramak zorunda kalmamaları.

4 comments:

Anonymous said...

Sevgili Pratik Anne menülerini kendin mi oluşturuyorsun yoksa kitap ve netten mi araştırıyorsun merak ettim.
Sevgiler

Pratik Anne said...

Sevgili Dream it baby,

Canim sikildikca yemek kitaplarimi karistiriyorum. Bu aralar nereden ciktigini bilmedigim bir Food & Wine dergisi aboneligi peydah oldu. Harika bir dergi. Oradaki tarifler harika gozukuyor ve denedikce cok hosuma gidiyor. Bunun yaninda bildigimiz Turk yemekleri ve annemin buzluga depoladigi yemeklerini listesini da onume koyup kombinasyonlari ben yaratiyorum.
Kafamda belli birsey yoksa internetten yemek tarifi samanlikta igne aramak gibi. O yuzden elimin altinda kategori kategori toplanmis yemek tarifi kitaplari olmasi hosuma gidiyor.

Limonlu Turta said...

Sevgili Burcu,
Link vermek istedim ama ben de Kitubi gibi link verilecek linki bulamadım.
http://mutfakmuhabbetleri.blogspot.com/2009/08/haftann-menusu.html
sevgiler,
ç.

Pratik Anne said...

Problem giderildi. Menulerinizi ekleyebilirsiniz.