Sunday, October 4, 2009

Haftanın Menüsü - 5 Ekim

Perricone Reçetesine devam. Üzerimdeki Türkiye seyahatinden yadigar kalan şişkinlik gitti. Kiloma şimdilik bakmıyorum. Geçtiğimiz hafta spor yapamadım ama bu hafta başlıyorum.

Pazartesi: Tilapia (aslında listede midyemsi bir et olan scallop var ama ben sevmiyorum) - Haşlanmış nohutlu yeşil salata - Yeşil fasülye (1/2 bardak)
Salı: Kara fasülye Çorbası - Somon - Marul salata
Çarşamba: Flounder - 3 renkli salata - Sote Ispanak
Perşembe: Izgara tavuk göğsü - Patlıcan salata - Haşlanmış nohutlu yeşil salata
Cuma: Somon - Avokadolu yeşil salata - Izgara kabak ve mantar
Cumartesi: Izgara Halibut - Izgara kabak, patlıcan ve biberden salata
Pazar: Mantarlı karides şiş - Kara fasülye Çorbası - Marul Salata

Siz de menünüzü haftalık planlıyor musunuz? LÜTFEN HAZIRLADIĞINIZ MENÜLERİ YAZDIĞINIZ YAZININ LİNKİNİ EKLEMEYİ ve PAYLAŞMAYI UNUTMAYIN. Kendi blogunuzdaki yazının altına da Haftanın Menüsü blogunun linkini eklerseniz sevinirim..

Linklerini verirken dikkat etmeniz gereken iki ufak nokta:
1. Blogunuzun ismini veya kendi isminizi yazarken Türkce karakter kullanmayın. Sistemde garip çıkıyor.
2. URL adresi olarak blogunuzun ana adresini değil, o hafta için yazdığınız menünün adresini verin.
Ör:
Yanlış URL adresi http://www.pratikanne.com/
Doğru URL adresi http://www.pratikanne.com/2008/10/haftann-mens-20-ekim.html
Bunun için yazıyı yazdıktan sonra blogunuzu görüntüleyin. Yazı başlığına sağ tıklayın ve "Bağlantı adresini kopyala" yı seçin. Bunun sebebi linke tıklayanların direk o menüye gidip ana sayfadan aramak zorunda kalmamaları.

No comments: